REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§ 1
1. Niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego („Regulamin”) wydany jest przez
Este Clinic Paulina Majewska zwanego dalej Podmiotem z siedzibą w
Łodzi, ul. Piotrkowska 243/1U, 90-456 Łódź, NIP 7262669392, REGON
369002740 , wpisaną w CEIDG.
2. Regulamin określa zasady:
3. sprzedaży na odległość za pośrednictwem strony internetowej
www.este-clinic.pl,
4. innych funkcjonalności strony internetowej www.este-clinic.pl
5. Regulamin jest dostępny w każdym czasie na stronie www.este-clinic.pl
§ 2
Definicje
1. Klient – odpowiednio:
2. osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do
czynności prawnych, dokonująca czynności prawnej bezpośrednio
związanej z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub,
3. Konsument który ukończył 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności
prawnych lub,
4. osoba prawna lub,
5. jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy
szczególne przyznają zdolność prawną,
dokonujący w swoim imieniu czynności z Podmiotem dostępnych na stronie
www.este-clinic.pl
● Konsument – osoba fizyczna dokonująca w swoim imieniu czynności z
Podmiotem dostępnych na stronie www.este-clinic.pl niezwiązanych
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
● Konto – profil Klienta w Serwisie, tworzony w wyniku rejestracji Klienta,
przypisany do Klienta i dostępny wyłącznie po zalogowaniu, w którym
gromadzone i prezentowane są informacje o Kliencie i o jego czynnościach
w Serwisie oraz w którym umożliwia się komunikację Klienta z Podmiotem
w zakresie funkcjonalności dostępnych w profilu;
● Koszyk – funkcjonalność Serwisu umożliwiająca stworzenie listy Towarów
do Zamówienia;
● Materiały – wszystkie materiały i informacje, także będące utworami
zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach
pokrewnych, zamieszczone przez Klientów w Serwisie,
● Numer zamówienia – unikalny numer przypisany indywidualnie przez
Podmiot do każdego Zamówienia;
●
1. Serwis – serwis prowadzony przez Podmiot pod adresem
www.este-clinic.pl, w tym sklep internetowy,
2. Towar – przedmiot oferowany do sprzedaży w Serwisie,
3. Zamówienie – wiążąca oferta złożona przez Klienta, sprzedaży przez
Podmiot Towaru wskazanego przez Klienta za cenę określoną w
Serwisie, złożona z użyciem mechanizmu zamawiania dostępnego w
Serwisie.
● § 3
Serwis
1. W Serwisie udostępnia się następujące funkcjonalności:
2. złożenie Zamówienia;
3. założenie i utrzymanie Konta;
4. uwierzytelnienie Klienta;
5. informacja o statusie i historii Zamówień;
6. komunikacja pomiędzy Klientem i Podmiotem.
7. Korzystanie z Serwisu wymaga dysponowania komputerem lub
urządzeniem mobilnym z dostępem do sieci Internet wyposażonym
w najnowszą dostępną wersję przeglądarki internetowej Microsoft
Edge, Chrome, Firefox, Opera, Safari lub innej porównywalnej.
8. Korzystanie z Serwisu jest bezpłatne.
9. Klient może zaprzestać korzystania z Serwisu w każdym momencie.
Klient posiadający Konto w tym celu usuwa Konto poprzez
skorzystanie z odpowiedniej funkcji Serwisu, co jest równoważne z
zakończeniem świadczenia usług przez Podmiot dla Klienta.
10.Adres e-mail i numer telefonu podany przez Klienta w toku składania
Zamówienia lub zgłaszania Rezerwacji lub podczas rejestracji Konta
będzie wykorzystywany przez Podmiot do komunikacji z Klientem
dotyczącej Zamówień lub pozostałych usług świadczonych przez
Podmiot drogą elektroniczną.
11.Klient może skontaktować się z Podmiotem na każdym etapie
składania Zamówienia lub po złożeniu Zamówienia, dzwoniąc na
numer telefonu +48578689664 (opłata standardowa zgodna z
cennikiem operatora).
§ 4
Konto
1. Założenie Konta jest bezpłatne i dobrowolne.
2. Rejestracja wymaga podania w formularzu rejestracyjnym danych Klienta, w
tym imienia, nazwiska (firmy) i adresu e-mail osoby dokonującej rejestracji
lub podmiotu, dla którego zakładane jest Konto oraz wybrania hasła
dostępowego do Konta, które powinno składać się co najmniej z ośmiu
znaków. Klient jest zobowiązany do nieujawniania hasła osobom trzecim
oraz ochrony hasła przed nieuprawnionym dostępem takich osób.
Czynności osób trzecich w Serwisie, którym Klient udostępnił hasło, traktuje
się jak czynności Klienta. Odpowiedzialność Spółki za szkody Klienta
wynikłe z czynności osób trzecich, do których doszło na skutek
niedochowania obowiązków ostrożnościowych przez Klienta, jest
wyłączona.
3. Konto może być rejestrowane wyłącznie na rzecz rzeczywiście istniejących
osób i podmiotów. W przypadku dokonywania rejestracji przez osobę inną
niż osoba, której dotyczy Konto, osoba rejestrująca obowiązana jest
posiadać upoważnienie do rejestracji. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny
za poprawność i prawidłowość informacji przekazanych przy rejestracji.
4. Po wypełnieniu i przesłaniu Podmiotowi formularza rejestracyjnego na
podany w trakcie rejestracji adres e-mail wysyłana jest wiadomość z
potwierdzeniem stworzenia Konta.
5. Podmiot może usunąć Konto w razie stwierdzenia naruszenia zasad
korzystania z Serwisu, o których mowa w §5 poniżej.
§ 5
Zasady działania Serwisu
1. Klient może korzystać z Serwisu wyłącznie w celach zgodnych z jego
przeznaczeniem, przestrzegając powszechnie obowiązującego prawa oraz
Regulaminu.
2. Przy korzystaniu z Serwisu zabronione jest:
3. umieszczanie w Serwisie lub przekazywanie za pośrednictwem Serwisu w
jakikolwiek sposób treści, które są niezgodne z prawem lub dobrymi
obyczajami, w tym zawierających groźby, pomówienia, treści wulgarne,
treści sprzeczne z zasadami przyzwoitości, treści naruszające dobra
osobiste danej osoby, treści dyskryminujące ze względu na, w
szczególności, rasę, narodowość, religię;
4. umieszczanie w Serwisie lub przekazywanie za pośrednictwem Serwisu
niezamówionych treści reklamowych lub promocyjnych (tzw. spam);
5. wprowadzenie do Serwisu lub przekazywanie za pośrednictwem Serwisu
elementów zawierających wirusy komputerowe lub inne kody, pliki czy
programy komputerowe, których celem jest przerwanie, zniszczenie lub
ograniczenie funkcji jakiegokolwiek oprogramowania lub sprzętu
informatycznego bądź jakiegokolwiek urządzenia telekomunikacyjnego;
6. podejmowanie przez Klienta prób zakłócania lub przerywania pracy
Serwisu, serwerów lub sieci;
7. uzyskiwanie dostępu do danych, które nie są przeznaczone dla Klienta;
8. naruszanie zasad bezpieczeństwa działania sieci Internet;
9. podszywanie się pod inną osobę;
10.podejmowanie działań naruszających dobre imię Podmiotu;
11.podejmowanie działań naruszających prywatność i dobre imię innych osób;
12.przekazywanie nieprawdziwych danych osobowych lub przekazywanie
danych osobowych innych osób jako własnych danych osobowych;
13.podejmowanie innych zachowań nagannych lub niezgodnych z
przeznaczeniem Serwisu;
14.wykorzystania bez zgody uprawnionego zdjęć, grafik i innych informacji
znajdujących się w Serwisie.
§ 6
Przedmiot praw autorskich
1. Prawa do Materiałów w tym treści, utworów oraz znaków towarowych
występujących w Serwisie przysługują Podmiotowi, Klientom lub innym
Podmiotom i korzystają one z ochrony przewidzianej przez przepisy
obowiązującego prawa.
2. Zamieszczając w Serwisie Materiały w tym zdjęcia, grafiki lub inne treści
stanowiące utwory lub inne przedmioty praw autorskich Klient udziela
Podmiotowi nieodpłatnej licencji niewyłącznej, bez ograniczeń
terytorialnych i czasowych, w zakresie niezbędnym do legalnego
zamieszczenia treści w Serwisie. Na podstawie powyższego Podmiot ma
prawo do:
3. w zakresie utrwalania i zwielokrotniania treści – wytwarzanie określoną
techniką egzemplarzy treści, w tym techniką drukarską, reprograficzną,
zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową;
4. w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których treści
utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo
egzemplarzy;
5. w zakresie rozpowszechniania treści w sposób inny niż określony w pkt a i b
powyżej – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie
oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie treści w
taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie
przez siebie wybranym.
6. W Serwisie mogą być zamieszczane i publikowane przez Klienta wyłącznie
Materiały:
7. które nie naruszają praw lub dóbr osobistych Podmiotu lub osób trzecich;
8. które są wolne od wad prawnych;
9. których wykorzystanie przez Podmiot nie naruszy praw lub prawnie
chronionych dóbr osób trzecich;
10.które są zgodne z obowiązującym prawem.
11.Podmiot usuwa Materiały zamieszczone przez Klienta z naruszeniem pkt 3
powyżej.
12.Klient umieszczając w Serwisie Materiały stanowiące utwory lub inne
przedmioty praw autorskich zezwala Spółce na wykonywanie
przysługujących mu do tych utworów praw zależnych, w szczególności do
zmiany rozmiaru utworów graficznych w celu dostosowania do wymagań
Serwisu.
13.Wszelkie materiały (treści, teksty, ilustracje, zdjęcia itp.) przedstawione w
sklepie w obrębie domeny: www.este-clinic.pl są objęte prawem autorskim i
podlegają ochronie na mocy Ustawy o prawie autorskim i prawach
pokrewnych.
14.Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie tych materiałów w całości
lub w części bez zgody autora jest zabronione.
§ 7 Towary i ceny
1. Informacje o Towarach, ich opisy i parametry, w tym techniczne i użytkowe,
znajdujące się w Serwisie, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy.
2. Podmiot może dokonywać zmiany w opisach i cenach Towarów bez
uprzedzenia i poinformowania. Zmiany nie są wiążące dla Zamówień
dokonanych przed zmianą.
3. Ceny Towarów widoczne w Serwisie są cenami brutto podanymi w złotych
polskich. Ceny nie zawierają kosztów dostawy Towarów. Koszty dostawy są
podawane odrębnie przy składaniu zamówienia.
§ 8
Zamówienia
1. W celu dokonania zakupu należy skompletować Towary w Koszyku.
2. Zamówienia można dokonać z poziomu Konta lub jako Klient
niezarejestrowany, podając adres e-mail oraz numer telefonu. Konto można
zarejestrować także w trakcie składania Zamówienia.
3. Po skompletowaniu Zamówienia Klient określa sposób zapłaty za
Zamówienie spośród mechanizmów udostępnianych przez Podmiot.
Zmiana sposobu zapłaty po złożeniu Zamówienia nie jest możliwa.
4. Przed przyjęciem Zamówienia Serwis prezentuje Klientowi wszystkie
informacje o Zamówieniu w celu sprawdzenia poprawności Zamówienia.
5. Spółka niezwłocznie potwierdza Zamówienie wiadomością e-mail po
dokonaniu przez Klienta zapłaty kwoty Zamówienia. Potwierdzenie zawiera
numer Zamówienia, Towar, ilość, cenę, sposób i termin płatności oraz
dokument Regulaminu. Przed potwierdzeniem Zamówienia Podmiot może
skontaktować się telefonicznie z Klientem w celu ustalenia szczegółów
Zamówienia.
6. Zamówienie jest wiążące dla Klienta i Podmiotu z momentem otrzymania
potwierdzenia Zamówienia i stanowi zawarcie umowy sprzedaży o treści
określonej w Zamówieniu, Regulaminie i przepisach prawa.
7. Informacje o Zamówieniach Klienta dostępne są w każdym czasie w
Koncie. W przypadku Zamówień złożonych bez wykorzystania Konta dane
Zamówienia są utrwalane i zabezpieczane przez Podmiot i są udostępniane
Klientowi na jego udokumentowane żądanie.
8. Do Zamówień składanych przez Klientów nie będących Konsumentami nie
stosuje się art. 661 §1-3 k.c.
§ 9Płatności
1. Podmiot akceptuje zapłatę bezgotówkową za Zamówienie, za
pośrednictwem metod obsługiwanych przez dostawcę usług płatniczych
Serwisu.
2. Klient zostaje przeniesiony do strony internetowej lub aplikacji dostawcy
usług płatniczych Serwisu, aby opłacić Zamówienie. Otrzymanie zapłaty
Podmiot potwierdza wiadomością e-mail.
3. Płatności oraz zwroty są dokonywane poprzez zapłatę sumy nominalnej
wyrażonej w złotych polskich. Jeśli zwrot następuje na rachunek lub
instrument płatniczy prowadzony w walucie obcej, koszty ewentualnych
przewalutowań ponosi Klient.
4. Poprzez zaakceptowanie Regulaminu Klient zgłasza żądanie wystawienia
faktury, która dokumentuje dokonaną na jego rzecz sprzedaż, zgodnie z art.
106b ust. 3 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,
chyba że obowiązek wystawienia faktury powstaje z mocy prawa.
5. Poprzez zaakceptowanie Regulaminu Klient wyraża zgodę na wystawianie i
przesyłanie przez Spółkę faktur elektronicznych w sposób gwarantujący
autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści, w formacie pdf
na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta
przy składaniu zamówienia zgodnie z art. 106n ust. 1 ustawy o podatku od
towarów i usług. Powyższe nie wyklucza możliwości wysyłania przez
Spółkę faktur w formie papierowej na wskazany przez Klienta adres, w
szczególności w przypadku niedostępności systemu elektronicznego
przesyłania faktur.
§ 10
Dostawa produktu elektronicznego
1. Dostawa zakupionego produktu elektronicznego nastąpi poprzez wysyłkę
na adres e-mail podany w formularzu zamówienia linku pozwalającego na
pobranie produktu elektronicznego. Dostawa nastąpi niezwłocznie po
dokonaniu płatności przez Kupującego, nie później niż w ciągu 24 godzin (w
dni robocze) od zaksięgowania płatności na rachunku bankowym
Podmiotu.
2. Kopiowanie, przetwarzanie, rozpowszechnianie zakupionego produktu
elektronicznego w całości lub w części bez zgody autora jest zabronione i
podlega odpowiedzialności prawnej.
§ 11
Reklamacje
1. Wszystkie Towary dostępne w Sklepie pochodzą od Sprzedawcy i są
oryginalne.
2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Klient ma prawo
złożyć reklamację w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego
Towaru z umową, w szczególności w przypadku gdy zakupiony Towar
okaże się uszkodzony lub nie uruchamia się.
3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia
otrzymania reklamacji.
4. Zwrot kosztów w przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta,
będzie dokonany w sposób ustalony z Klientem, w terminie do 14 dni
roboczych od dnia poinformowania Klienta o rozstrzygnięciu reklamacji na
jego korzyść.
§ 12 Odstąpienie
1. Konsument, który zawarł z Podmiotem umowę na odległość, ma prawo
odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia
zawarcia umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje
Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych,
które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia
rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o
utracie prawa odstąpienia od umowy.
3. Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o
swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego
oświadczenia za pośrednictwem poczty lub kuriera lub w formie
wiadomości e-mail na adres esteclinicsalon@gmail.com.
4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy,
stanowiącego Załącznik Nr 1 do Regulaminu.
5. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi
wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż
14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu
prawa odstąpienia od umowy.
6. Odstąpienie od umowy nie przysługuje Konsumentowi, który rozpoczął
pobieranie treści produktu elektronicznego, z wyjątkiem sytuacji, gdy
Konsument nie wydał wyraźnej zgody na rozpoczęcie wykonywania umowy
lub Podmiot nie poinformował Konsumenta o utracie prawa do odstąpienia.
§ 13
Przetwarzanie danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Este Clinic z siedzibą w
Łodzi.
2. Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane na podstawie:
1. niezbędności do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej
zawarciem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), odrębnie dla celu:
2. składania i realizacji Zamówień;
3.
1. składania Zamówień;
2. rejestracji konta Klienta;
3. obowiązku prawnego w związku z wykonaniem umowy (art. 6 ust. 1
lit. c w zw. z art. 6 ust. 1 lit. b RODO) w celu realizacji zgłoszonych
reklamacji;
4. prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f
RODO), odrębnie dla celu:
5. marketingu produktów i usług Administratora;
6. przeprowadzania badania opinii Klienta, na podstawie udzielonych
odpowiedzi w ankiecie, gdzie uzasadnionym interesem jest
doskonalenie jakości obsługi i świadczonych usług;
7. kontaktu z Klientem w związku ze świadczeniem na jego rzecz usług;
8. udzielenia informacji, gdzie uzasadnionym interesem jest opieka nad
Klientem oraz udzielanie odpowiedzi na zadane pytania;
9. dochodzenia roszczeń związanych z zawartą umową, gdzie
uzasadnionym interesem Administratora jest możliwość
dochodzenia i ochrony przed ewentualnymi roszczeniami;
10.obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w celu wypełniania
obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów o
rachunkowości oraz obowiązków podatkowych.
11.
1. Dane będą przekazane Podmiotom przetwarzającym je na
zlecenie Administratora, w szczególności Podmiotom
powiązanym z Administratorem (np. Este Clinic z siedzibą w
Łodzi), jak również Podmiotom świadczącym usługi IT,
księgowe oraz doradztwa prawnego i marketingowego tylko w
celu i zakresie niezbędnym dla realizacji ww. celu.
1. Dane osobowe będą przechowywane przez czas
funkcjonowania Konta, jak również czas niezbędny
do wykonania umowy o świadczenie usług drogą
elektroniczną zawartej w ramach Serwisu oraz
realizacji Zamówień. Dane osobowe będą
przetwarzane również przez okres umożliwiający
rozpatrywanie reklamacji, w tym przechowywanie do
momentu przedawnienia roszczeń lub wygaśnięcia
obowiązku archiwizacji wynikającego z przepisów
prawa, w szczególności przepisów podatkowych i o
rachunkowości.
2. Klientowi przysługuje prawo do dostępu do swoich
danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania, prawo do sprzeciwu
wobec dalszego przetwarzania (w przypadku, gdy
podstawą przetwarzania jest usprawiedliwiony
interes Administratora), prawo do przenoszenia
danych osobowych oraz prawo do wniesienia skargi
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
3. Podanie danych osobowych podczas rejestracji lub
korzystania z usług świadczonych przez
Administratora jest dobrowolne, ale niezbędne dla
zawarcia umowy i realizacji celów przetwarzania.
4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania
danych osobowych przez Administratora znajdują się
w Polityce prywatności. Kontakt w sprawie ochrony
danych osobowych możliwy jest z wykorzystaniem
adresu: esteclinicsalon@gmail.com
2. § 14Pozostałe postanowienia
1. Podmiot jest uprawniony do jednostronnej zmiany
Regulaminu w przypadku zaistnienia:
2. zmian organizacyjnych lub prawnych po stronie
Podmiotu,
3. zmiany obowiązujących przepisów prawa mających
zastosowanie do Serwisu,
4. zmiany funkcjonalności Serwisu, z zastrzeżeniem że
zmiany Regulaminu mają na celu dostosowanie treści
Regulaminu do jego funkcjonalności.
5. Zmienione warunki Regulaminu zostaną
zakomunikowane Klientom w terminie 7 dni przed ich
wejściem w życie poprzez udostępnienie ich treści w
Serwisie, a dodatkowo – w przypadku Klientów
posiadających Konto w Serwisie, poprzez przesłanie
ich treści na adres e-mail powiązany z Kontem.
Klienci posiadający Konto w Serwisie będą związani
postanowieniami nowego Regulaminu, o ile nie
wypowiedzą go w terminie 14 dni od dnia
powiadomienia o zmianie Regulaminu. Zmiana
Regulaminu w zakresie, w jakim odnosi się do umów
sprzedaży zawartych przed zmianą Regulaminu, które
zostały złożone przed zmianą Regulaminu nie
zmienia ich treści i warunków.
6. Językiem stosowanym w relacjach pomiędzy
Podmiotem a Klientem jest język polski.
7. Na podstawie art. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną Podmiot
informuje Klienta na jego żądanie o szczególnych
zagrożeniach związanych z korzystaniem z
jakichkolwiek usług świadczonych drogą
elektroniczną.
8. Ewentualne spory mogące powstać w związku ze
stosowaniem Regulaminu rozstrzygane będą przez
właściwe sądy powszechne.
9. Regulamin obowiązuje od dnia 1 grudnia 2020 r.
3. Załącznik nr 1
FORMULARZ ODSTĄPIENIA
OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
Niniejszy formularz proszę przekazać osobiście lub przesłać na
adres Podmiotu albo przesłać na adres e-mail
esteclinicsalon@gmail.com
Adresat: ESTE CLINIC Z SIEDZIBĄ W ŁODZI
Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących
towarów:
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
Data odbioru towaru: __________________________________________________
Imię i nazwisko osoby odstępującej od umowy:
__________________________________________________________________________
Adres osoby odstępującej od umowy:
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
Telefon:________________________
Adres e-mail:____________________
Proszę dokonać zwrotu należności na niniejszy numer rachunku bankowego:
_______________________________________________________________
_________Data:________________________________ Podpis:______________